joi, 15 martie 2012

Experienta MEXIC

Anul acesta, la sfarsitul lunii februarie - inceputul lunii martie am avut ocazia sa calatoresc in indepartatul Mexic, impreuna cu asistenta mea Raluca pentru a realiza cateva sedinte foto. Pot spune ca acolo este o lume diferita, un contrast puternic intre bogatie si saracie. Am fost gazduiti de bunul nostru prieten, fotograful  Gabi Sorea ( ii multumim pentru calda ospitalitate), un om minunat care a stiut sa ne faca sa vedem aceasta tara altfel decat prin ochii unui turist. Am lucrat cu 4 modele profesioniste: Raluca, Adelina, Natalia (de loc din Ukraina dar stabilita de doi ani in Mexic) si Stephanie (mexicanca) - in Ciudad de Mexico (capitala, DF - cum ii spun localnicii) si in superba statiune Cancun (situata in estul peninsulei Yucatan, la marea Caraibelor - sud de Florida). Am muncit din greu iar rezultatele au fost pe masura. Voi revenii curand cu alte postari, fotografii si texte (despre aceasta experienta, despre ceea ce am vazut si cunoscut in cele doua saptamani cat am stat acolo). Concluzia: merita macar odata in viata sa vizitezi aceste locuri si sa cunosti macar o parte din cultura poporului mexican....iar fotografiile vorbesc de la sine.


Natalia, Gran Hotel Ciudad de MexicoNatalia, Gran Hotel Ciudad de Mexico















































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu